niedziela, 24 sierpnia 2014

Włosy z dnia 24.08.14

Minął już miesiąc od ostatniego zdjęcia, no i trzeba cyknąć fotkę dla akcji!


Specjalnie w pasiastej koszulce :)

Obecna długość: 51 cm
Porównanie moich włosów sprzed miesiąca i teraz:

o matko! one rosną!

Kondycja nie zmieniła się chyba bardzo, mam wrażenie że doprowadziłam je do dość porządnego stanu i teraz zmiany będą mniej zauważalne. Jestem dumna ze swoich włosisk :) nawet jeśli urosły tylko te 2 cm. Pielęgnowanie ich sprawia mi po prostu przyjemność, w innym razie nie wytrwałabym tych kilku miesięcy w troszczeniu się o nie.

To wszystko na dzisiaj, pozdrawiam :)

edit: Te 2 cm przyrostu to sobie zmierzyłam "na oko", bo niestety nie wiem ile dokładnie mierzyły miesiąc temu ;) w ramach akcji będę sobie już regularnie mierzyć włosy, ale kurczę, aż mi się głupio zrobiło jak się o to pytacie! :D
edit2: Zmierzyłam przyrost na koszulce wg pasków, i wyszło mi ok. 3 cm! Nic ino się cieszyć :)

40 komentarzy:

  1. Ja widzę wyraźną różnicę: są gładsze, mają większy blask no i faktycznie, urosły! Hoduj dalej tak piękne włosy, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za komplement :)) to moze tez byc kwestia swiatla, bo w lipcu zdjecie bylo robione w dzien i jednak flesz sie inaczej odbil :)

      Usuń
  2. 2 cm to sporo :). I o wiele bardziej się błyszczą niż miesiąc temu :).
    Jeśli pytałaś o Rimmel to u mnie wytrzymał ok. 3 dni w ekstremalnych warunkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze w pzyszlym miesiacu urosnie jednak wiecej ;) dzieki za odpowiedz :) jak w ekstremalnych warunkach to nie jest zle! :D

      Usuń
  3. a mierzyłaś te 2cm na sucho czy mokro, ale przy podsuszonych? :) może więcej podrosły, bo w sumie wygląda jakby więcej po tym jak się wywijają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie, to zmierzylam te 2 cm na oko :D bo niestety nie pamietam, ile mierzyly miesiac temu, taka ze mnie gapa :D moze i troche wiecej, chociaz na zdj z lipca tez sa troche podwiniete ;)

      Usuń
    2. to spróbuj sobie na mokrych jak już je solidnie odciśniesz z wody :)

      Usuń
  4. naprawdę świetne efekty ;) nic tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem różnica jest bardzo widoczna :) Piękny blask i wydają się być gładsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale teraz denerwuje mnie to cieniowanie nieszczesne ;)

      Usuń
  6. Też mi się wydaje, że bardziej błyszczą. Ja niby zmierzyłam włosy do akcji, ale i tak odnośnikiem dla mnie będą paski na bluzce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! dla mnie troche tez, ale wolalam sobie zmierzyc bo a to glowe pochyle, a to sie bluzka naciagnie ;)

      Usuń
  7. Nie tylko rosną, ale i błyszczą :)) zdecydowanie poprawiły swoją kondycję :) gratulacje i oby tak dalej! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) ich wyglad w lipcu zwalam troche na zdjecie i inne swiatlo ;)

      Usuń
  8. Super efekty, pięknieją w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :* mam wrazenie, ze one tez maja swoje dobre, "blyszczace" dni i te gorsze ;)

      Usuń
  9. Wlosy prezentuja sie lepiej niz miesiac wczesniej, mimo iz Ty nie widzisz tej roznicy :) Sa bardziej wygladzone, zero puchu, pieknie :) Przyrost rewelacyjna, 3mam kciuki za dalsze miesiace :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lipcowe byly swiezo po myciu, wiec troche nieokielznane :) na puch nigdy specjalnie nie narzekalam, chyba tylko wtedy kiedy mialam jeszcze zniszczone wlosy ;) dziekuje za mile slowa i rowniez trzymam kciuki za szybki przyrost! :))

      Usuń
  10. Niech rosną długie i silne :D!
    Ja moje muszę podciąć już... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej... ale twoje juz sa piekne i dlugie :) oby szybko rosly!

      Usuń
  11. Ja widzę różnicę, ładniej się układają, bardziej błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tego ukladania to nie do konca sie zgodze, nie jestem z tego zadowolona :) ale dziekuje :*

      Usuń
  12. widać różnice, są bardziej błyszczące i gładkie, no i są oczywiście dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze przyznac ze ten przyrosc sprawia mi najwiecej radosci :)

      Usuń
  13. Widać, że trochę podrosły :) Oby tak dalej! Mają dużoo blasku i wyglądają na zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) tez mam nadzieje ze nie strzela focha i dalej beda sie mnie sluchac :)

      Usuń
  14. jaki błysk i mięsistość cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi slodzicie ;p dziekuje, chociaz do idealu mi jeszcze daleko ;)

      Usuń
  15. Naprawdę piękne włosy !! Widać że o nie dbasz, są zdrowe i błyszczące :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktorys tam juz miesiac sie z nimi mecze wiec ciesze sie ze widac efekty :)

      Usuń
  16. Widać różnice, Ale i tu i tu wyglądają bardzo zdrowo:))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz odnoszący się do treści posta jest dla mnie czymś miłym. Zapraszam do dyskusji. Każdemu odpowiadam, każdego też odwiedzam :) don't be shy!