środa, 20 sierpnia 2014

Akcja "Zapuszczamy włosy!"

Dzisiaj co prawda planowałam post o czym innym, ale przez przypadek natknęłam się na to cudeńko dzięki włosom na emigracji i koniecznie muszę przyczynić się do rozpowszechnienia tego :) moja cera może poczekać!


Ta akcja to dla mnie strzał w dziesiątkę! Jest tak, ponieważ jak pewnie już wiecie i jak przypominam w niemal każdym poście, marzy mi się czupryna do wcięcia w talii :) A kiedy zapuszczamy razem z innymi dziewczynami, chociaż internetowo, to od razu wzrasta mobilizacja. Mi właśnie skoczył jej poziom i popędziłam do kuchni zaparzyć sobie moją herbatkę ze skrzypu, pokrzywy i bratka!

Organizatorem akcji jest Eter, dziewczyna o cudownie lśniących, gęstych włosach, ale jeżeli już ktoś ją odwiedza, to doskonale o tym wie :) po wszystkie info na temat tej akcji zapraszam do niej.

Moje wymarzone włosy mają długość 60 cm (mowa o długości włosów prostych/lekko falowanych, które ja posiadam). Jednym z punktów akcji jest zrobienie dzisiaj zdjęcia w koszulce w paski, ja go opuszczam bo i tak za kilka dni chcę zrobić zdjęcie moim sierpniowym włosom.

Mój plan zapuszczania od poniedziałku:
  • pić moje 3 ziółka przynajmniej raz dziennie
  • pić pół kostki drożdży dziennie
  • wykończyć swoją wcierkę i może rozejrzeć się za kolejną :)
  • skończyć z cieniowaniem włosów! Trochę się od tego uzależniłam, ale nie mogę zapanować nad swoimi krótszymi kosmykami i są one nieprzyjemnie chropawe. Ograniczę się do lekkiej grzywki którą mam teraz i skracania kosmyków przy twarzy.
A wy bierzecie udział w tego typu akcji? Jakie wcierki nie wzmagające przetłuszczania polecacie?

edit: odkryłam, że moje włosy sypią się o wiele bardziej, kiedy są mokre. To niewiele, ale już jakiś krok, żeby opracować strategię walki z wypadaniem :)

20 komentarzy:

  1. Chciałabym się potrafić zmotywować, dobrze, że jeszcze mam tydzień czasu na decyzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze co do wcierek - jeżeli masz problem z przetłuszczaniem wypróbuj domową wcierkę z ziela tymianku :)

      Usuń
    2. a dlaczego tydzien? :D takie akcje fajna rzecz :) ooo dzieki, chociaz nie wiem czy bede zdeterminowana na tyle zeby sobie ja codziennie przygotowywac :D wygugluje sobie ja jeszcze :)

      Usuń
    3. tydzień bo do 27.08 można się zapisywać :D zapraszam :)

      Usuń
    4. a tak :) wybaczcie nieogara :D

      Usuń
    5. Możesz w lodówce chyba tydzień przechowywać, z tego co pamiętam :) Ja zawsze używałam po myciu, ładnie odbija włosy od nasady i sprawia, że wolniej się przetłuszczają. Kurczę, muszę się zmobilizować do akcji :)

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w zapuszczaniu! W kwestii przyspieszenia porostu świetnie się u mnie spisuje olejek IHT9, jak najbardziej mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo! :D ktos mi juz tutaj chyba go polecal, musze w koncu ruszyc tylek po niego :D

      Usuń
  3. ooo dziękuję za ciepłe słowa :* i bardzo się cieszę, że wzięłaś udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, naprawde podziwiam twoje wlosy :) akcja super to musialam wziac! :D

      Usuń
  4. Ciesze sie, ze akcja "poszla" dalej :) 3mam mocno kciuki za Twoje zapuszczanie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozchodzi sie jak cieple buleczki :D dziekuje! :)

      Usuń
    2. Eter i Jej akcja robia furrore, czuje, ze bedzie Nas spora ilosc :)!

      Usuń
    3. super, im wiecej nas tym lepiej! :) moze zapoczatkujemy jakis trend :D

      Usuń
    4. już jest nas 70! :) mega! jeszcze raz bardzo Wam dziękuję dziewczyny za rozpowszechnianie info :*

      Usuń
    5. ciesze sie bardzo, ze odnioslas taki sukces! :))

      Usuń
  5. Choć nie biorę udziału w akcjach to też zapuszczam, choć moje włosy same z siebie dość szybko rosną :) Rok temu ścięłam je dramatycznie i do dziś żałuję, gdy trochę odrosły znów udałam się do fryzjera by je wycieniować (bo w prostych źle wyglądam) i znów optycznie krótsze.. Teraz już nie jest źle, ale jeszcze trochę do idealnej długości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, zazdroszcze ci bardzo szybkiego porostu! chyba kazdy przerabia taka dramatyczna zmiane fryzury, po ktorej sie placze ;) jaka jest twoja wymarzona dlugosc?

      Usuń

Każdy komentarz odnoszący się do treści posta jest dla mnie czymś miłym. Zapraszam do dyskusji. Każdemu odpowiadam, każdego też odwiedzam :) don't be shy!