środa, 27 sierpnia 2014

Sialala, mydełko Fa!

...I nie tylko! No cóż, oto jak się kończy wyjście do dermatologa z rana o 15: rajdem po drogeriach!


Zacznijmy od żelu, żeby mieć to z głowy. Co do żeli mam małe wymagania - biorę pierwszy, który wpadnie mi w rękę, ważne żeby był tani i ładnie pachniał. A ten, trzeba przyznać, pachnie jak dla mnie super. Miało być awokado, a szczerze mówiąc nigdy się nie wwąchiwałam w awokado, więc nie potwierdzę, czy zapach się zgadza. Mi się on skojarzył z kwiatami. Pamiętacie, jak wchodzicie do kwiaciarni, i uderza was zapach tych wszystkich kwiatów? O czymś takim mówię, chociaż nie do końca. Ale to tylko mój nos i moje skojarzenie :)
A cienie?


Przyznam, że nie spodziewałam się, że w najbliższej przyszłości kupię jakikolwiek cień, bo przecież mam swoją cudowną paletkę, która mi służy od gimnazjum. Ale stało się. Zakochałam się w nich jak tylko nałożyłam je na palec. Mają dobre krycie, jak zobaczycie poniżej. Zainspirował mnie TEN filmik, a jako, że moje oczy są ewidentnie brązowe/piwne, to zaplanowałam sobie kiedyś ten makijaż zrobić. Miętowy cień (213 green pistachio) ma mnóstwo błyszczących drobinek, a granat (121 deep sapphire) jest matowy. Pudełeczka są tak śmiesznie wyprofilowane, że można je stawiać jedno na drugim. Tak się prezentują w świetle dziennym:


Jedyna rzecz, która mnie zawiodła, to to, że zielony cień odkleił się od plastikowego pudełka... niestety, zauważyłam to dopiero w domu :(

Ech, jestem po prostu fanatyczką koloru miętowego, i tyle! Nie mogę się doczekać, kiedy razem z przyjaciółką je wypróbujemy :)

A wy wpadłyście ostatnio w jakiś mały szał zakupowy? Pochwalcie się! ;)

25 komentarzy:

  1. Aż muszę powąchać ten żel, ciekawi mnie jego zapach. Cienie są ekstra, mam nadzieję, że pochwalisz się efektami na oku :) Ja od weekendu jestem w szale zakupów, zaczęło się od żeli pod prysznic Isana za 2,50zł, a skończyło zakupami w Internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze tobie zapach sie skojarzy z czyms innym :) pochwale sie jak tylko sie pomaluje (albo zostane pomalowana)! zakupy w internecie super sprawa, juz nie wyobrazam sobie zycia bez nich (troche to smutne) ;)

      Usuń
    2. Wąchałam :D Dla mnie pachnie właśnie awokado, chociaż zbyt intensywnie jak na ten owoc, potem można wyczuć aromat kwiatów :) No, nawet bardzo smutne... Ale gdyby nie koszty przesyłki to ja pewnie nie wyszłabym z domu na żadne zakupy :D

      Usuń
    3. gdyby nie dodatkowe koszty to musialabym chyba kupic drugie mieszkanie do trzymania tych rzeczy :D hah, kazdy nos jest inny, a mnie fantazja poniosla :)

      Usuń
  2. Cienie świetne :) Mi niestety takie kolory nie pasują, ale zawsze podziwiam u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, sama nie jestem pewna czy mi pasuja ;) okaze sie potem :)

      Usuń
  3. Cienie z kobo są fantastyczne,bardzo trwałe :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do trwalosci nie moge sie jeszcze wypowiedziec, ale pigmentacja faktycznie powala :)

      Usuń
  4. Ale piękne te cienie! Jakie kolory mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te cienie, ten miętowy baaardzo mi się podoba i muszę wzbogacić kolekcję o taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miętka śliczna, kolor mój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieski cien! wow! :) piekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano, mam nadzieje ze rownie pieknie bedzie wygladal na oku ;)

      Usuń
  8. ładne kolorki ale raczej nie potrafiłabym się nimi posługiwać :D zazwyczaj wybieram bardziej "bezpieczne" opcje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, ja tez nie za bardzo umiem, ale jak juz kupujemy, to idziemy na calego! :D

      Usuń
  9. super kolorki :) muszę w końcu przyuczyć się z użyciem cieni ;) zapachu nie znam, chętnie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba juz najwyzsza pora :) teraz troche pluje sobie w brode ze kupilam ten zel bo bylam dzisiaj w yves rocher i maja tam duzy wybor ciekawych zapachow :)

      Usuń
  10. bardzo ładne kolory, odważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak! zebym jeszcze ogarniala malowanie sie nimi ;)

      Usuń
  11. Ten mieniący się cień jest boski *.* Mam trzy pigmenty z kobo i są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez urzekly te drobinki :) to byl moj pierwszy kontakt z kobo ale zapowiada sie pozytywnie :D

      Usuń

Każdy komentarz odnoszący się do treści posta jest dla mnie czymś miłym. Zapraszam do dyskusji. Każdemu odpowiadam, każdego też odwiedzam :) don't be shy!