wtorek, 1 lipca 2014

Witam, witam i o zdrowie pytam!

Założyłam tego bloga po to, żeby trochę ogarnąć rzeczy, którymi się zajmuję, i by mieć miejsce gdzie mogę zapisywać postępy w założonych przez siebie celach.
Historia mojego blogowania jest długa i pełna pourywanych wątków, bo niestety nie potrafię się zainteresować jednym tematem na dłużej. Typowe blogowanie, czyli dzielenie się swoimi przemyśleniami or whatever, przestało mnie bawić, więc spróbuję ugryźć temat od innej strony.
Czego można się tu spodziewać? Głównie tego, czym się aktualnie interesuję, a w tym czasie akurat postawiłam na dbanie o siebie i pielęgnację skóry i włosów. W przyszłości na pewno dojdą do tego inne tematy. Do tego może jakieś ciekawostki, na które się natknęłam itd itp.
Zapraszam do czytania :)

PS. Już jutro idę do fryzjerki na wypróbowanie ciekawego zabiegu, jak wrócę to napiszę jak się udał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz odnoszący się do treści posta jest dla mnie czymś miłym. Zapraszam do dyskusji. Każdemu odpowiadam, każdego też odwiedzam :) don't be shy!