poniedziałek, 8 września 2014

Caill gotuje (3) + wreszcie sensownie pomalowałam oczy!

Witajcie kochani! Jak wam mija wrzesień? U mnie choroba już jest na wykończeniu, a poza tym chodzę, gotuję, jem, czytam i spędzam czas z cudownymi ludźmi - w sumie to, co przez całe wakacje :) mimo to, ku mojemu zdziwieniu nie nudzę się wcale! Jest tak błogo, przyjemnie i spokojnie jak nigdy. Jestem bardzo szczęśliwa przez te wszystkie małe pierdółki w moim życiu i tym szczęściem chcę się podzielić z wami :)
A teraz - co ta Caille znowu wysmarowała w kuchni? Dzisiaj będzie krótko, prosto i słodko :)

Szybki koktajl malinowy



Składniki:

  • ok 200g malin
  • 2/3 szklanki mleka
  • 2/3 szklanki śmietanki 12%
  • 3 łyżki miodu
Wszystko wrzuciłam do blendera i zmiksowałam. Wyszły mi dwie porcje koktajlu :) Akurat udało mi się trafić na dobre maliny w supermarkecie, więc zgarnęłam je do koszyka. W domu zaczęłam jeść je na sucho, więc nie wrzuciłam do koktajlu całego pudełka. Maliny przed miksowaniem umyłam, bo nie chciałam mieć tych małych robaczków w jedzeniu :/ cukier zastąpiłam miodem w ramach szukania zdrowszych alternatyw.

A teraz coś dla wszystkich, którzy byli ciekawi moich nowych cieni do powiek. Z góry ostrzegam, że do makijażystki mi daleko, ale oceniam, że nie wyszło specjalnie źle. Starałam się wszystko dobrze rozetrzeć, ale chętnie posłucham waszych rad, co poprawić w mojej technice :)


Z góry przepraszam za mój włosowo-brwiowy nieład ;) (swoją drogą to jestem ja w wersji pofalowanej). Na powiekę bliżej nosa nałożyłam cień Kobo miętowy, a od zewnątrz granat. Roztarłam granicę między nimi i nałożyłam na nią srebrny cień z mojej starej paletki. Na dolną powiekę trochę cielistego beżu, a w wewnętrzny kącik cień w kolorze złamanej bieli. Na końcu zrobiłam cieniutką kreskę eyelinerem. Pomysł wzięłam z tutoriala Maxineczki i trochę go "ochłodziłam", zamieniając złoto na srebro ;) Makijaż miał podbijać kolor brązowych oczu, więc musiałam go wypróbować!

A wy jakie kolory na oczach lubicie? :)

30 komentarzy:

  1. świetnie ci wyszło ;) a taki koktajl chętnie bym teraz wypiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie ci wyszedl: )) chyba musisz czesciej probowac: )! widzialam ten makijaz maxineczki i bardzo mi sie podobal: > z tym koktajlem narobilas mi ochoty, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziekuje :) pierwsze lody przelamane to moze bede wstawiac cos czesciej ;) rob koktajl, rob! :D

      Usuń
  3. Śliczny makijaż ;) No i ja tam żadnego nieładu ani brwiowego ani włosowego nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! :D widzisz ja mam tak ze kazdy odstajacy losek mnie denerwuje, szczegolnie kiedy sie naogladam tych pieknych brwi w internecie ;)

      Usuń
  4. Mniam, koktajl musi być pyszny, kocham maliny! Mam paczkę w zamrażarce, chyba jutro odmrożę :> A makijaż - dla mnie świetny, idealnie podkreśla brązową tęczówkę, jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, takie slowa o makijazu i to od ciebie naprawde podbudowuja :D dziekuje :)) smacznego! Ja wyprobowalam juz twoj przepis na dynie, bardzo aromatyczna :)

      Usuń
  5. Oj takie koktajle to ja bardzo lubię i często sobie robię :) Makijaż bardzo ładny i według mnie pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. idealny to nie wiem, ale bardzo mi smakowal , bo kocham maliny :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wyszło:) Ja w kwestii cieni jestem raczej konserwatywna i najczęściej wybieram brązy i szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) tez jestem konserwatywna na co dzien, prawie nie ruszam cieni :)

      Usuń
  8. bardzo ładnie!
    A koktajl chętnie bym pochłonęła!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się kolorystyka makijażu oczu, a wykonanie bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) mi rowniez sie rzucil na poczatku w oczy, to chyba przez ta miete ;)

      Usuń
  11. Kochana, przy akceptacji Twojego komentarza durny blogger sie zawiesił i się nie dodał, grrrr! :( Czasami nie znoszę tych technicznych problemów na tej stronie!! ;(

    Dziękuję za miłe słowa, na prawdę wiele to dla mnie znaczy :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh, nie cierpie tych bloggerowych odpalow :[ wazne ze przeczytalas i jakos ci poprawilam humor :*

      Usuń
  12. Takie koktajle są niby proste do zrobienia, a jeszcze sama się nie zabrałam nigdy ;D Bardzo ładne oczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dalej dalej, ruszaj pupe! :D jestem ciekawa twojej wersji :D dziekuje!

      Usuń
  13. śliczny makijaz! taki stonowany a zarazem kolorowy, pasuje Ci :) pozatym jest naprawde precyzyjnie wykonany, u mnie to zawsze wyglada jak jedna wielka ciapa :( pozatym masz super brwi i jestes sliczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziekuje ci bardzo! :* uwielbiam kolorowe makijaze :) a chetnie bym zobaczyla makijaz w twoim wykonaniu :)

      Usuń
  14. Nie pogardziłabym teraz takim pysznym koktajlem ;P A makijaż bardzo ładny! I nie wyszło ci nieźle tylko super! :D I ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz odnoszący się do treści posta jest dla mnie czymś miłym. Zapraszam do dyskusji. Każdemu odpowiadam, każdego też odwiedzam :) don't be shy!